تقدیر جنرال قونسل از تیم کونگ فو تو آ به مناسبت کسب مقام نایب قهرمانی مسابقات آسیایی

جناب آقای سید نورالله راغی جنرال قونسل محترم ج.ا.افغانستان در مشهد ظهر دوشنبه 20 قوس 96 سرپرست، مربی و اعضای تیم ملی کانگفو توآ افغانستان که در مسابقات قهرمانی آسیا به مقام نایب قهرمانی دست یافت مورد تفقد و تشویق قرار داده از آنها برای حضور در نمایندگی و صرف نان چاشت دعوت به عمل آورد.
آقای عبدالرحیم یوسفی سرپرست تیم و معاون المپیک افغانستان ضمن قدردانی از حضور آقای راغی جنرال قونسل کشور و آقای حسین رحیمی مسوول فرهنگی نمایندگی در مراسم افتتاحیه و اختتامیه مسابقات گفت:
حضور جنرال قونسل کشور در کنار ورزشکاران مایه دلگرمی و روحیه عالی تیم شده و آن را در کسب نایب قهرمانی مسابقات تاثیر گذار خواند. همچنان از حمایت و تشویق های ایشان نیز به نیکی یاد نموده افتخار مسابقات را برای مردم افغانستان خواند.
در ادامه جنرال قونسل افغانستان در مشهد صمیمانه از تک تک اعضای تیم ملی کانگ فو افغانستان به خاطر کسب افتخار بزرگ نایب قهرمانی آسیا تشکر و قدردانی نموده خطاب به آنها گفت:
شما مایه افتخار مردم و دولت افغانستان هستید و از اینکه پرچم کشور را به اهتزاز درآوردید و مایه مسرت و خوشحالی ما و مردم خود شدید از شما تشکر می کنم. جوانان سرمایه کشور هستند و برای موفقیت و رسیدن به آینده درخشان دولت و این نمایندگی درکنار شماست. امیدوارم با حمایت از شما توسط مسوولین ذیربط امور ورزشی کشور این موفقیت ها در میادین بین المللی تداوم یابد و شما را در میدان های مختلف ورزشی بین المللی سربلند وسرفراز ببینم. شما با کسب مقام در میادین بین المللی باعث شعف و سربلندی آحاد هموطنانتان می شوید.
آقای راغی همچنان افزودند؛ شما جوانان ورزشکار با اشتراک در میادین رقابت های بین المللی و کسب مدال های قهرمانی از یک سو توانایی و ظرفیت های ملت افغانستان را به نمایش می گذارید و از سوی دیگر در ارتقای حیثیت و منزلت کشورتان سهم ارزنده ایفا می نمایید. شما بازوان توانای دولت و ملت افغانستان در دیپلماسی عمومی هستید توانمندی شما در کسب جایگاه برتر، نگاه دولت و مردم دیگر کشورها را نسبت به افغانستان جدید تغییر داده و اعتماد و اعتبار بین المللی کشور را بهبود می بخشد.
تیم ورزش کونگفو توآ کشور روز سه شنبه ایران را به مقصد کابل ترک گفتند.