سخنرانی وزیر امور مهاجرین در مسجد فقیه سبزواری

محترم استاد سید حسین عالمی بلخی وزیر محترم امور مهاجرین و عودت کنندگان ج. ا. افغانستان در میان جمع کثیری از هموطنان مهاجر مقیم مشهد عصر روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ در مسجد فقیه سبزواری مشهد به ایراد سخن پرداختند.
در ابتدای این جلسه نماینده های دانشجویان، موسسات خیریه، روحانیون و سایر اقشار مردمی به بیان مشکلات مهاجرین ساکن ایران پرداخته و از وزیر محترم امور مهاجرین و عودت کنندگان و جناب آقای سید نورالله راغی جنرال قونسل محترم ج. ا. افغانستان در مشهد خواهان رفع مشکلات مهاجرین شدند.
در این دیدار محترم سید نورالله راغی گزارشی از فعالیت های این نمایندگی به مهاجرین حاضر در جلسه ارائه نموده و تاکید نمودند ارایه خدمات در سایه قانونمداری از وظائف کلیه پرسنل قونسلگری در قبال مراجعه کنندگان است.
در ادامه وزیر محترم امور مهاجرین و عودت کنندگان استاد عالمی بلخی به ایراد سخن پرداخته و کوتاه شدن لیست مطالبات مهاجرین را نتیجه فعالیت های این وزرات خوانده و به هموطنان مهاجر اطمینان داد که مشکلات عنوان شده در جلسه را با مسئولین ذیربط مطرح نموده تا راهکار مناسب جهت رفع مشکلات روی دست گرفته شود.
ایشان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات جنرال قونسل محترم ج. ا. افغانستان در مشهد و اتشه امور مهاجرین و عودت کنندگان خواستار مساعدت های بیشتر در راستای رفع مشکلات مراجعه کنندگان شد.