ملاقات هیات مدیره مرکز فرهنگی رسانه یی سراج با مسئول فرهنگی جنرال قونسلگری افغانستان در مشهد

مدیر و اعضای هیات مدیریه نهاد فرهنگی رسانه یی سراج روز سه شنبه 11/02/1397 با محترم حسین رحیمی مسئول بخش فرهنگی قونسلگری ج. ا. افغانستان در مشهد دیدار و گفتگو نمودند.
در ابتدای این ملاقات آقای اصغر سلطانی هروی مدیر رسانه سراج ضمن ابراز خرسندی از حضور آقای رحیمی به عنوان مسئول فرهنگی این نمایندگی بیان داشت:
این مرکز با توجه به امکانات محدودی که دارد تا اکنون در زمینه های تولید فیلم های کوتاه، کلیپ های صوتی و تصویری حماسی، عکس و گزارش خبری، برنامه های آموزشی برای کودکان جهت آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم کشورشان فعالیت نموده و موفقیت هایی را نیز کسب نموده است.
در ادامه این نشست آقای حسین رحیمی مسئول فرهنگی جنرال قونسلگری ج. ا. افغانستان در مشهد ضمن خوش آمدگویی به اعضای هیات مدیره سراج بیان داشت:
هموطنان عزیز مهاجر ما در عرصه های فرهنگی و هنری با اتکا به توانمندی های شخصی وخلاقیت شان مشغول به فعالیت هستند که در خیلی از موارد توانسته اند به موفقیت هایی دست یابند و نام افغانستان عزیز را در دیار هجرت بلند آوازه می نمایند و برای هموطنان خود عزت و افتخار کسب کنند.
آقای رحیمی شناسایی و استفاده از توانمندی صاحبان قلم واندیشه در ایران را اولویت کاری خود دانسته افزود:
هموطنان مهاجر ما در ج. ا. ایران در بخشهای مختلف فرهنگی، علمی ورزشی افراد نخبه وتوانمندی را پرورش داده اند که نیاز به توجه و حمایت دارند، توانایی های آنها در راه اعتلا و پیشرفت کشور بسیار موثر خواهد بود، جناب آقای سید نورالله راغی جنرال قونسل محترم، من و دیگر اعضای دیپلماتیک این نمایندگی تلاش داریم تا نهادهای موفق و افراد شایسته را به دولت و مردم عزیز هموطن خود در افغانستان معرفی کنیم و هر گونه کمکی که برای رشد آنها لازم باشد دریغ نخواهیم کرد.
در اخیر تابلوی هنری و زیبا از سوی مرکز فرهنگی رسانیه یی سراج توسط محترم سلطانی هروی مدیر این مرکز به آقای رحیمی مسئول فرهنگی قونسلگری اهدا شد.