نشست و گفتگو جمعی از نمایندگان مهاجرین افغانستان مقیم مشهد در کنسولگری به منظور تبریک تقرر علی احمد لطیفی به عنوان سکرتر اول

جمعی از نمایندگان مهاجرین افغان مقیم مشهد روز چهارشنبه ۲۱ قوس ۱۳۹۷ با حضور در این نمایندگی برای عرض تبریک به خاطر تقرر علی احمد لطیفی به عنوان سکر تر اول و تبادل نظر در رابطه با موضوعات مختلف با محترم سید نورالله راغی جنرال قونسل جمهور ی اسلامی افغانستان دیدار و گفتگو نمودند.
آقای راغی ضمن خوش آمد گویی به نمایندگان مهاجرین و ابراز خرسندی از حضور آقای لطیفی به حیث سکرتر اول این نمایندگی به تشریح تسهیلات و امکانات ایجاد شده برای مراجعین پرداخت.
آقای لطیفی ضمن ابراز خرسندی و تشکر از حضور نمایندگان مهاجرین تعهد سپرد که با تمام توان در راستای خدمت رسانی صادقانه به مهاجرین هموطن تلاش نماید.
آقاي سيد حميد رفعت به نمايندگي از جمع، تقرر آقاي علی احمد لطيفي را به عنوان سکرتر اول، تبريک گفته، آمادگي و تشريك مساعي حضار در جلسه را در جهت حمايت از برنامه هاي مثبت نمایندگی در ارائه خدمات مطلوبتر به مهاجرين، اعلام نمود.
آقاي رفعت ضمن اعلام رضايت از تسهيلات به وجودآمده علي الخصوص قيمت پاسپورت، عملكرد جنرال قونسل محترم در حل مشكلات مهاجرين را بسيارسازنده و ارزنده توصيف كرد.
ايشان ابراز اميدواري كرد جناب آقاي لطيفي خط مشي خدمتگزاران مجموعه جنرال قونسلگری را سرلوحه عملكردكاري خود قرار داده و از تجارب مهم به شكل مفيد استفاده كند.
وي در پايان نگراني مهاجرين از فراخوانده شدن هيآت تثبيت هويت به كابل را يادآور شد و خواستار تجديد نظر دولت در اين زمينه شد.