تقدیر از کارمندان محلی جنرال قونسلگری

طی مراسمی، با حضور آقای سید نورالله راغی جنرال قونسل ج. ا. افغانستان در مشهد، دیپلماتها و کارمندان محلی، در تالار تشریفات این نمایندگی، از شماری از کارمندان دارای حسن سابقه، در تاریخ ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ با اهدای لوحی، تقدیر به عمل آمد.
آقای سید نورالله راغی جنرال قونسل نمایندگی، کارکرد و تلاش همه کارمندان قونسلگری را در خور تقدیر دانسته و گفت: امروز شماری از کارمندان محلی که مدتهای مدیدی است در راستای بهبود خدمات قونسلگری زحمت کشیده اند به پیشنهاد بخش اداری مورد تقدیر قرار گرفته اند و این روند ادامه خواهد یافت.
آقای راغی همچنان حضور آقای سید احمد علوی را بعنوان مسئول بخش اداری نمایندگی مؤثر خوانده افزود: تلاش و پشتکار ایشان در راستای تقویت و بهبود سیستم اداری قونسلگری قابل قدر است.
آقای سید احمدعلوی، مسئول بخش اداری جنرال قونسلگری نیز ضمن ابراز تشکر از حضور همه همکاران در مراسم گفت: با وجودی که تلاش و پشتکار همه همکاران در خور توجه است می خواهیم طبق سنت حسنه از شماری از همکاران نمایندگی که سالها مجدانه تلاش نموده اند تقدیر کنیم تا با برقراری اصل مجازات و مکافات بر انگیزه کاری و کیفیت کار نمایندگی بیفزاییم.
این مراسم با تقدیر از ۱۱ تن از همکاران محلی جنرال قونسلگری مشهد که از سابقه کاری طولانی برخوردار بودند و ضیافت نان چاشت به پایان رسید.