جلسه دیدار و گفتگو رئیس و اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل بین المللی استان خراسان رضوی با جنرال قونسلگری ج. ا. افغانستان در مشهد

رئیس و اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل بین المللی استان خراسان رضوی به روز دوشنبه 4 جدی 1396  با حضور در جنرال قونسلگری افغانستان در مشهد با محترم سید نورالله راغی جنرال قونسل کشورمان دیدار و گفتگو نمودند.
در این دیدار که جناب مهندس محمود سیادت عضو هیئت مدیره و رئیس هیئت اجرایی اتاق مشترک بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و افغانستان نیز حضور داشت، جنرال قونسل کشورمان بر نظام مند سازی تعاملات و کاهش هزینه های حمل و نقل و تجارت کالا تاکید نموده و خاطر نشان کردند که جنرال قونسلگری افغانستان در مشهد به سهم خود، در زمینه تسهیل و روان سازی تعاملات تلاش شبانه روزی نموده و تا کنون پیگیری های متعددی را در راستای ایجاد تسهیلات انجام داده است.
همچنین در این نشست آقای سیادت رئیس اجرایی اتاق مشترک بازرگانی، آقای زمانیان یزدی رئیس انجمن صنفی و تعدادی از اعضای انجمن صنفی با تقدیر و تشکر از زحمات،  تلاش ها و پیگیری های مستمر جناب آقای راغی بر نظم دهی و سامان دهی هر چه بیشتر امور تاکید نمودند.
در پایان این دیدار صمیمانه نیز، به رسم یادبود هدیه ای از طرف مهندس سیادت به جنرال قونسل کشورمان تقدیم شد.