دیدار بزرگان مهاجرین با مسئول فرهنگی جنرال قونسلگری مشهد

جمعی از بزرگان، روحانیون، فرهنگیان، تجار و متنفذین مردمی مهاجرین روز یکشنبه 1 دلو 1396 برای عرض تبریک با آقای حسین رحیمی مسئول امور فرهنگی جنرال قونسلگری جمهوری اسلامی افغانستان در مشهد در سالن اجتماعات این نمایندگی دیدار نمودند.
الحاج محمد ایوب شریفی از متنفذین مردمی به نمایندگی از جمع بیان داشت:
از انتصاب حضرت عالی به این پست مهم و ارزشمند بسیار خرسندیم و حضور شما را به عنوان مسئول فرهنگی در جنرال قونسلگری جمهوری اسلامی افغانستان در مشهد به فال نیک می گیریم.
آقای ایوبی افزود: امیدواریم در طول مدت حضور شما روابط فرهنگی بین نهادهای مهاجرین و دولت افزایش یابد و در یک تعامل سازنده بتوانیم کارهای فرهنگی شایسته و مثمری برای مهاجرین انجام دهیم.
در ادامه این نشست صمیمانه، آقای حسین رحیمی مسئول فرهنگی این نمایندگی از حضور نماینده های مهاجرین در قونسلگری ابراز سپاس و امتنان نموده گفت:
شما بزرگان دارای سابقه گرانباری در عرصه های متعدد فرهنگی، تجارت و اجتماعی هستید و بخشی از سرمایه اجتماعی افغانستان به شمار می روید همچنان پشتوانه خوبی برای نهادهای اجتماعی و فرهنگی مهاجرین هستید.
مسئول فرهنگی ادامه داد: جنرال قونسلگری جمهوری اسلامی افغانستان خانه شماست. محترم سید نورالله راغی جنرال قونسل جمهوری اسلامی افغانستان همواره در راستای خدمتگذاری به مردم تاکید ورزیده و شخصاً از هیچ سعی و تلاشی دریغ نمی نمایند. این خدمت به مردم و رسیدگی به امور آنها و ایجاد تسهیلات از رویکردهای اصلی اساسی جنرال قونسل و قونسلگری است و همه ما به خط و مشی خدمتگذارانه متعهدیم.
آقای رحیمی، ضمن تاکید به تداوم همکاری بزرگان با جنرال قونسلگری و بخش فرهنگی افزود:
ما آماده هرگونه همکاری با دانشجویان، ورزشکاران و هنرمندان نسل جوان هستیم، به ویژه در رابطه با دانشجویا بخش فرهنگی آماده است تا پژوهش، مقالات و نوشته علمی محققین و دانشجویان عزیز مهاجر را پس از بررسی های لازم به صورت گاهنامه یا فصلنامه از آدرس جنرال قونسلگری به نشر برساند.
این دیدار با اهدای تفحه ای نفیس از سوی بزرگان مردمی به آقای حسین رحیمی مسئول فرهنگی جنرال قونسلگری جمهوری اسلامی افغانستان در مشهد خاتمه یافت.