افتتاح شعبه دوم کانون فرهنگی ثامن توسط مسئول فرهنگی

شعبه دوم کانون فرهنگی ثامن در شهرک شهید رجایی مشهد، طی محفلی توسط آقای حسین رحیمی مسئول فرهنگی جنرال قونسلگری ج. ا. افغانستان در تاریخ 21/02/1397 افتتاح شد.
این محفل با حضور آقای محمد حسین خاوری مسئول عمومی کانون فرهنگی ثامن، جمعی از فعالین فرهنگی، دانشجویان و مهاجرین عزیز هموطن برگزار گردید.
آقای رحیمی در ابتدای مراسم ضمن خشنودی از روند و عملکرد مهاجرین گفت نگذاریم مشکلات عالم مهاجرت مانع پیشرفت و ترقی شما شود. وی با اشاره به کمیت متخصصین و تحصیلکردگان هموطن مهاجر گفت: متخصصین و تحصیل یافتگان شما در مشهد در عرصه نوشتن، تحلیل و فعالیت های فرهنگی به توانایی های قابل توجه رسیده اند آنها بخشی از سرمایه های علمی و فرهنگی افغانستان محسوب می شوند، ما شاهد کارنامه ها و برنامه های اجتماعی شما هستیم این امر برای ما قابل تحسین هست.
مسئول فرهنگی جنرال قونسلگری افزود: به نمایندگی از محترم سید نورالله راغی و دیپلمات های نمایندگی به شما فرهنگیان و هموطنان عزیز اطمینان می دهم که ما با شما همکار هستیم و از همه امکانات برای رشد فرهنگی و بهبود فعالیت هموطنان عزیز مهاجر در راستای تقویت روحیه ملی، آماده شنیدن توصیه های شما و حمایت همه جانبه هستیم.
در پایان محفل شعبه دوم کانون فرهنگی ثامن با قطع نوار توسط آقای رحیمی مسئول فرهنگی جنرال قونسلگری ج. ا. افغانستان در مشهد افتتاح شد.