تقدیر از جنرال قونسل ج.ا.افغانستان در مشهد

طی مراسمی به مناسبت نیمه شعبان از محترم سید نورالله راغی جنرال قونسل ج.ا. افغانستان در مشهد و شماری از حامیان مالی و معنوی درمانگاه خیریه صاحب الزمان با حضور آقای حسین رحیمی مسئول فرهنگی جنرال قونسلگری ج. ا. افغانستان به تاریخ 12 / 02 / 1397 در مرکز صاحب الزمان گلشهر مشهد تقدیر به عمل آمد.
این مراسم با حضور محترم سید اسدالله حیدری نماینده وزارت امور مهاجرین، خانم آمنه محمدی مسئول موسسه آموزشی و درمانی صاحب الزمان، شماری از مسئولین نهادهای فرهنگی، روحانیون، فرهنگیان، خیرین و مهاجرین عزیز هموطن از محترم سید نورالله راغی جنرال قونسل کشور با اعطای تقدیرنامه و هدیه ای که به نیابت ایشان محترم حسین رحیمی مسئول فرهنگی قونسلگری دریافت نمودند تقدیر و تشکر شد.
آقای رحیمی از سخنرانان این محفل طی سخنانی ضمن ارزشمند خواندن فرهنگ تجلیل گفت: خوشحالم که به نمایندگی از جنرال قونسل محترم سید نورالله راغی و اعضای دیپلماتیک موفقیت شما را در راه اندازی یک نهاد درمانی خیریه که با همکاری عزیزان خیر ایجاد شده به شما تبریک بگویم. این نمایندگی همت و تلاش شما را قابل قدر دانسته و آماده همکاری با شما است.
در ادامه این مراسم از دیگر حامیان مالی و معنوی که در راه اندازی درمانگاه خیریه صاحب الزمان همکاری داشتند با اعطای لوح تقدیر و هدایایی از سوی مسئولین موسسه صاحب الزمان تقدیر به عمل آمد.