جلسه دیدار با تعدادی ازموسسات خیریه و خدمات اجتماعی مقیم مشهد

تعدادی از مسئولین نهادهای خیریه و خدمات اجتماعی مهاجرین ساکن مشهد، از طرف اتشه مهاجرین این نمایندگی در تاریخ ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ به این جنرال قونسلگری دعوت شدند.
در این جلسه آقای سید نورالله راغی- جنرال قونسل و آقای سید اسدالله حیدری مسئول اتشه مهاجرین مشهد حضور داشتند که در ابتدا، آقای راغی جنرال قونسل کشورمان ضمن خوش امدگویی به مهمانان، مدیران این موسسات را به خدمت رسانی و کمک بیشتر به مهاجرین نیازمند تشویق نموده و بر هماهنگی و ارتباط بیشتر ایشان با جنرال قوسلگری تاکید ورزیدند.
در ادامه برخی از مسئولین موسسات خیریه حاضر در جلسه، خلاصه ای از فعالیت ها و عملکرد خویش در راستای کمک به مهاجرین افغان را ارائه نمودند. همچنین پیشنهاداتی نیز در جهت رفع مشکلات موجود نیز مطرح کردند.
در پایان جلسه آقای حیدری مسئول اتشه مهاجرین، ضمن خیر مقدم به مهمانان، به توضیح برنامه های این اتشه در جهت رفع مشکل مهاحرین پرداختند. ایشان همچنین خواهان همکاری های بیشتر موسسات خیریه با مهاجرین نیازمند فارغ از تعصبات قومی، زبانی و مذهبی شد. همچنان برای ارتقا سطح خدمات رسانی به مهاجرین پیشنهاد شد تا شوراییی برای هماهنگی و تنظیم امور خیریه ها تشکیل شود.