حضور حسین رحیمی مسئول امور فرهنگی جنرال قنسولگری ج. ا. افغانستان در مشهد در مراسم بزرگداشت از روز مادر

مراسم بزرگداشت از روز مادر و ولادت دخت گرامی پیامبر اکرم(ص) فاطمه الزهرا (س) و مرور کارکرد یکساله اتحادیه اسلامی دانشگاهیان افغانستان با حضور حسین رحیمی مسئول امور فرهنگی جنرال قنسولگری جمهوری اسلامی افغانستان در مشهد و نمایندگان اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی، مسئولین دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) و جمعی از دانشجویان روز جمعه 18 حوت 1396 در سالن همایش های این دانشگاه برگزار گردید.

آقای حسین یعقوبی مسئول امور قونسلی و روابط بین الملل دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) ضمن خوشامدگویی به مسئول فرهنگی جنرال قونسلگری ج.ا.افغانستان در مشهد، مهمانان و دانشجویان به تشریح فعالیت ها و دستاوردهای این دانشگاه در جذب دانشجویان غیر ایرانی از چندین کشور، علی الخصوص دانشجویان افغان و بورسیه چهل تن از آنان پرداخت.

سپس آقای رحیمی مسئول امور فرهنگی جنرال قنسولگری جمهوری اسلامی افغانستان در مشهد دانشجویان را سرمایه های علمی افغانستان خوانده گفت: آنها از فرصت های موجود تحصیل و آموزش برای ارتقای ظرفیت و تخصص خود بهره ببرند تا بتوانند در سازندگی، آبادانی و رفاه آینده افغانستان نقش ایفا کنند.


مسئول فرهنگی جنرال قونسلگری افزودند: دانشجویان سعی کنند در پروژه ها و تحقیقات شان به موضوعات افغانستان و راههای تحکیم روابط با همسایگان از جمله ج.ا.ایران بپردازند. در پایان آقای رحیمی به نمایندگی از آقای راغی جنرال قونسل محترم ج.ا.افغانستان در مشهد، اعضای دیپلماتیک قونسلگری فرارسیدن هشتم مارچ روز جهانی زن و روز مادر و ولادت دخت پیامبر گرامی اسلام را به حاضرین تبریک گفته افزودند؛ جنرال قونسلگری جمهوری اسلامی افغانستان در مشهد به ویژه بخش فرهنگی جنرال قونسلگری با آغوش باز همیشه پذیرای نخبگان فرهنگی و دانشجویان است.

این مراسم با اهدای تقدیرنامه به شماری از مسئولین فعال از سوی اتحادیه اسلامی دانشگاهیان افغانستان به پایان رسید.