دیدار و گفتگو سرکار خانم ملالی ذکریا (هنرمند و تهیه کننده فیلم سینمایی آرمان شهر) با محترم سید نورالله راغی جنرال قونسل ج. ا. افغانستان

خانم ملالی ذکریا هنرمند وتهیه کننده فیلم سینمایی آرمان شهر (UTOPIA) صبح چهارشنبه 29 قوس 1396 با حضور در جنرال قونسلگری ج.ا.افغانستان در مشهد، با محترم سید نورالله راغی جنرال قونسل کشورمان دیدار و گفتگو نمودند.
در این دیدار جناب آقای راغی وعده سپردند تا در معرفی هرچه بیشتر این اثر سینمایی همکاری های لازم صورت گیرد.
آقای راغی احساسات نیک، توانمندی و حس وطن دوستی خانم ذکریا راستوده و افزود:
شما از طریق کارهای فرهنگی رسانه یی و فعالیت ها و تولیدات هدفمند سینمایی در واقع ظرفیت ها و پتانسیل های گوناگون افغانستان را به جهانیان معرفی می کنید که درخور ستایش است.
آقای راغی همچنان در زمینه بالا بردن توانایی و ظرفیت های سینمای افغانستان با خانم ذکریا به بحث و تبادل نظر پرداخت.
همچنین در نشست جداگانه ای که در محل سالن اجتماعات جنرال قونسلگری برگزار شد، خانم ذکریا با آقای احمد مسعود مصطفی سکرتر اول  و معاون قونسلگری   و همچنین تعدادی از هنرمندان و مفاخر مهاجرین افغان در حوزه فرهنگ و رسانه نیز دیدار و گفتگو نمودند.
دراین نشست آقای مسعود مصطفی با بیان این نکته که این فیلم معرف فرهنگ و نماینده سینمای افغانستان در این حوزه است، وعده هر نوع همکاری را در راستای معرفی آن دادند.
شایان ذکر است این فیلم که تا کنون جوایز جهانی زیادی را به دست آورده است، به نیابت از سینمای افغانستان در جشنواره فیلم‌های آسیایی لندن در ۱۱ مارس ۲۰۱۷ به نمایش در آمده و همچنین نماینده افغانستان در هشتاد و هشتمین دوره جوایز اسکار در بخش جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی‌زبان نیز بوده است.