معرفی اعضای جدید اتحادیه اسلامی دانشگاهیان افغانستان به جنرال قونسل کشور در مشهد

دبیر و مسئولین جدید(دوره بیست و سوم) اتحادیه اسلامی دانشگاهیان افغانستان، روز پنجشنبه 23/01/1397 با محترم سید نورالله راغی جنرال قونسل جمهوری اسلامی افغانستان دیدار و گفتگو نمودند.
محترم حسین رحیمی مسئول بخش فرهنگی نمایندگی، جنرال قونسل کشورمان را در این ملاقات همراهی می نمودند.

در ابتدای این دیدارآقای ظهور حیدری دبیر جدید این نهاد دانشجویی از جنرال قونسل افغانستان جهت همراهی و همکاری با دانشجویان در طول دوران ماموریتشان و اهتمام ویژه به آنها، تشکر وقدردانی نموده بیان داشت:
دانشجویان با وجود مشکلات مالی با همت بالا در ایران مشغول به تحصیل هستند بدین امید که پس از فراغت از تحصیل بتوانند در داخل کشور جهت خدمت به هموطنان مفید واقع شده و جذب کار شوند.

آقای راغی جنرال قونسل کشورمان ضمن ابراز تبریکی به مسئولین جدید اتحادیه گفت:
توانایی های علمی و تخصصی شما قابل قدر است و تلاش کنید نماینده های شایسته ای برای مردم و دولت افغانستان باشید.درب جنرال قونسلگری همواره به روی شما باز است. کوشش کنید تیم های مختلف دانشجویی در اتحادیه جهت تحقیق و مطالعه در زمینه های مختلف علمی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی ایجاد کنید تا عملکرد دانشجویان ما مشخص و نتیجه ملموس داشته باشد.

آقای حسین رحیمی مسول بخش فرهنگی جنرال قونسلگری در ادامه این ملاقات بیان داشت:
دانشجویان بخشی از سرمایه های فرهنگی افغانستان محسوب می شوند. از دانشجویان می خواهم موضوع پژوهش ها، سمینارهای علمی و مونوگراف هایشان را به مباحث افغانستان اختصاص داده و در مورد مشکلات و فرصت های افغانستان جدید برای مهاجرین، روابط با ایران و همسایگان تحقیق کنند. تا ثمرات تحقیق و تخصص آنها برای صلح، امنیت، ترقی و پیشرفت کشور مفید و قابل استفاده باشد.